2010年2月6日

I have left art and 剪报。YAY..

Claire haven't send me the script.
HOW?
Wondering how Shyan is exporting the file.

I am just so worried. Cried before choir yesterday.
Chi Sin & Eliz. tried cheering me up. no use.

came back. and cried a little. ok. I can't really remeber
what happened next... I was just... upset.

-----
感觉到你我之间的距离,在不知不觉中变得更大了。你不了解我,我也不是很了解你。我知道我有时情绪失控,会说出不好听的话,但你也如此,有时我真的搞不透你的心灵,只知道你我的友情现在好像泡泡谁时都会破,不见。。。